شماره ۵۱۸ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۶ اسفند
صفحه را ببند
واگذاری موقت پرسپولیس به بهنام پیشرو
نژادفلاح نیامده، می‌رود؟

شهروند| در حالی ‌که مشکلات مالی پرسپولیس این روزها به اوج خود رسیده و تنها حسین هدایتی است که با کمک‌های خود اجازه نداده کار به اعتصاب بکشد، مسئولان وزارت ورزش بار دیگر اسپانسر قبلی را که یکی از عوامل زندانی شدن مدیرعامل سابق این باشگاه بود را به پرسپولیس بازگرداندند.
بازگشت اسپانسر بعد از 4ماه
شرکت بهنام پیشروی کیش که در ابتدای فصل به‌عنوان اسپانسر این فصل سرخپوشان تهرانی معرفی شد و قرار بود تا پایان این فصل لیگ‌برتر 30‌میلیارد پول به پرسپولیس تزریق کند، بعد از 4ماه جدایی در آستانه بازگشت به باشگاه پرسپولیس قرار دارد. در حالی‌ که وزارت‌ ورزش در اواسط پاییز امسال اعلام کرد این اسپانسر به دلیل عدم‌تعهد به قراردادش، نمی‌تواند به کارش در پرسپولیس ادامه دهد، خیلی زود همین عدم‌همکاری پرسپولیس با این شرکت دردسرساز شد و حتی شکایتش یکی از عوامل زندانی شدن سیاسی، مدیرعامل این باشگاه است. حالا به دلیل این‌که وزارت ورزش به صورت قانونی نتوانسته اسپانسر دیگری را جایگزین بهنام پیشروی کیش کند، بار دیگر با این شرکت پای میز مذاکره نشسته و توافقات نیز انجام شده تا قرارداد جدیدی میان پرسپولیس و این اسپانسر امضا شود.
در انتظار ششمین مدیرعامل؟
در حالی ‌که محمدحسین نژادفلاح چندهفته‌ای است کارش را به‌عنوان پنجمین مدیرعامل پرسپولیس در این فصل آغاز کرده اما با ورود اسپانسر جدید ممکن است تغییراتی چندباره در این بخش رخ دهد. از زمان ورود نژادفلاح آرامش نسبی در پرسپولیس حاکم شده اما یکی از خواسته‌های اسپانسر برای همکاری در دور جدید انتخاب مدیرعامل است که گفته می‌شود بهروز منتقمی گزینه آنهاست. وزارت‌ ورزش نیز که قصد جلوگیری از تغییرات چندباره در بخش مدیریتی پرسپولیس را دارد، هنوز زیربار این اتفاق نرفته اما به دلیل شرایط خاص این اسپانسر شاید مجبور شود که این اختیار را به آنها بدهد.
مورد خاص عباس‌زاده
باشگاه پرسپولیس بدهی‌های زیادی دارد که در مقاطع مختلف فصل برای این تیم دردسرساز شده است. این‌بار پای یک باشگاه دسته‌اولی درمیان است که به دلیل بدهی باشگاه پرسپولیس از این تیم شکایت کرده و حالا محمد عباس‌زاده نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود. نساجی مازندران با شکایتی که داشته از 15 اسفندماه فعالیت‌های فوتبالی عباس‌زاده در پرسپولیس را به حالت تعلیق درآورده و فقط حاضر است در ازای دریافت 400‌میلیون از شکایت خود صرف‌نظر کند.
ترمز سرخ‌ها کشیده می‌شود
حواشی که برای پرسپولیس در حال رخ دادن است، ممکن است بار دیگر روند صعودی این تیم را متوقف کرده و ترمز حمید درخشان و تیمش را بکشد. باید دید وزارت‌ ورزش این‌بار چه خوابی برای پرسپولیس دیده و احتمالا در روزهای آینده نتایجش را خواهیم دید.


تعداد بازدید :  490