شماره ۵۱۸ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۶ اسفند
صفحه را ببند
ملوان و ذوب‌آهن همچنان می‌برند
استقلال بعد از 15 هفته صدرنشین شد

شهروند| هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال روز گذشته با برگزاری 5 دیدار در شهرهای مختلف استارت خورد که آبی‌پوشان تهرانی توانستند با عبور از نفت مسجدسلیمان موقتا به صدر جدول صعود کرده و منتظر دیدارهای روز یکشنبه باشند.
استقلال به روزهای خوب برگشت
استقلال که بعد از تعطیلات طولانی مدت لیگ برتر توانسته بود به روزهای خوب خودش برسد و 3 پیروزی متوالی به دست آورد با توقف مقابل گسترش‌فولاد ترمزش کشیده شد اما شاگردان امیر قلعه‌نوعی بار دیگر روز گذشته توانستند به روزهای خوب بازگشته و یک پیروزی میلیمتری را مقابل نفت مسجدسلیمان به دست آورند. در روزی که آبی‌پوشان کرار و بیک‌زاده را در اختیار نداشتند، با وجود این‌که بازی خیلی خوبی را به نمایش نگذاشتند اما روی موقعیت‌طلبی عنایتی و تک گل وی به پیروزی دست یافتند.  آبی‌پوشان پایتخت آخرین بار در هفته هفتم لیگ برتر در صدر جدول ایستاده بودند و بعد از پیروزی روز گذشته خود مقابل نفت مسجدسلیمان موقتا در صدر جدول ایستادند تا در انتظار بازی‌های روز یکشنبه و توقف حریفان خود برای تثبیت صدرنشینی‌شان باشند. شاگردان قلعه‌نوعی بعد از 15 هفته به صدر جدول رسیدند اما شرایط سختی برای بازی‌های بعدی خود دارند زیرا علاوه بر غیبت کرار، امید ابراهیمی نیز با 3 اخطاره شدن در بازی دیروز بازی هفته بعدی تیمش مقابل نفت تهران را از دست داد. .  قلعه‌نوعی بعد از جلو افتادن تیمش تصمیم گرفت از بازیکن جوان خود بهنام برزای که کاپیتان تیم امید است، رونمایی کند. او که از بازیکنی مثل سلیمان فلاح نیز استفاده می‌کرد، ترکیب تیمش را در دقایق پایانی جوان کرد تا نشان دهد که به ستاره‌ها وابسته نیست، اگرچه بدون کرار،  استقلالی‌ها نتوانستند در میانه میدان خوب عمل کنند.
قلعه‌نوعی شکایتش از عادل را پس گرفت
در کنفرانس مطبوعاتی دیروز استقلال بعد از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان مدیر رسانه‌ای این تیم قبل از شروع جلسه اعلام کرد امیر قلعه‌نوعی از شکایت علیه عادل فردوسی‌پور صرف نظر کرده است.
ملوان و ذوب‌آهن در اوج
ملوان که قبل از روی کار آمدن فیروز کریمی فقط یک پیروزی در طول یک نیم فصل به دست آورده بود، با این مربی روی دور برد افتاده و دیروز نیز چهارمین پیروزی متوالی خود را مقابل سپاهان جشن گرفت. البته محسن ترکی تصمیم عجیبی در این دیدار گرفت و درحالی‌که یک پنالتی برای سپاهان اعلام کرده بود، بعد از مشورت با کمک داور از تصمیم خود منصرف شد تا اصفهانی‌ها به شدت به او اعتراض کنند. همچنین ذوب‌آهن هم به روند صعودی خود تداوم بخشید و چهارمین پیروزی‌اش را در 5 هفته اخیر به دست آورد تا بیش از پیش خودش را به بالانشینان نزدیک کند. شاگردان گل‌محمدی با 4 گل حریف نارنجی‌پوش خود را بدرقه کردند تا سایپا شکست سنگینی را متحمل شود.
سایر نتایج
پدیده یک – استقلال خوزستان یک (محمد غلامی برای پدیده و مهدی مومنی برای استقلال خوزستان)/ صبای قم یک – راه‌آهن صفر (جواد کاظمیان)

 


تعداد بازدید :  196