شماره ۵۳۸ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۴ فروردين
صفحه را ببند
اخبار كوتاه


پروانه نمایش فیلم سینمایی «خنده‌های آتوسا» به کارگردانی علیرضا فرید و تهیه‌کنندگی امیر‌پورکیان به تازگی صادر شده و فیلم در اولین فرصت به نمایش عمومی درخواهد آمد.

سری چهارم «پایتخت»، سری دوم «دردسرهای عظیم» و «گاهی به پشت سر نگاه کن» سه مجموعه نمایشی مصوب سیما هستند که قرار است در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه‌های مختلف سیما پخش شوند.

باران کوثری خبر بازی‌اش را در فیلم «عقربه روی 220» شایعه دانست و رد کرد.

مریم کاظمی، کارگردان نمایش «رام کردن زن سرکش» از محسن پیرهادی دعوت کرد تا به‌عنوان نماینده شورای شهری که باید پاسخگوی نیاز اقشار مختلف اعم از هنرمندان هم باشد، نمایش «رام‌کردن زن سرکش» را تماشا کند.


تاکنون ۴۰‌درصد از تصویربرداری «دندون طلا» انجام شده است و طبق برنامه‌ریزی‌ها ضبط آن در نیمه اول خرداد به اتمام می‌رسد. این مینی سریال، به کارگردانی داوود میرباقری در هفت قسمت برای شبکه نمایش خانگی طراحی شده است.

نمایش «شب دهم» به کارگردانی حسن فتحی و با تلفیقی از بازیگران سریال تلویزیونی «شب‌دهم» و بازیگران جوان، ماه محرم و صفر امسال اجرا می‌شود.

سریال «در حاشیه» مهران مدیری بار دیگر با تغییر ساعت پخش مواجه شد. این سریال از این پس هر شب ساعت  21:15 پخش می‌شود.

رضا صادقی، خواننده آلبوم «فقط گوش کن» در اقدامی جالب وزیر امور خارجه کشورمان –دکتر ظریف- را برای حضور در کنسرتش دعوت کرد.

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «تعبیر وارونه یک رویا» از پیشرفت ۷۵‌درصدی مراحل تصویربرداری این سریال خبر داد.

هنرمندان کشور از گروه‌های مختلف اهالی قلم، سینما، تئاتر و موسیقی در یک دیدار نوروزی گردهم آمدند. احمد مسجدجامعی، حسین و مهدیه الهی‌قمشه‌ای، عبدالحسین مختاباد، سالار عقیلی، لاله اسکندری، امین زندگانی، الیکا عبدالرزاقی، سعید راد، دانیال عبادی، الهام حمیدی و سروش صحت از چهره‌های حاضر در این مراسم بودند.


دورخوانی فیلمنامه «خشکسالی و دروغ» پدرام علیزاده آغاز شد. پیش از این حضور محمدرضا گلزار، باران کوثری، آیدا کی خوایی و علی سرابی در این پروژه قطعی شده بود و فیلمبرداری بخش زمستان این اثر با این بازیگران به پایان رسیده است. قرار است چند بازیگر مطرح دیگر نیز به جمع بازیگران این فیلم اضافه شوند.

حسام‌الدین سراج با همراهی دو گروه «بیدل» و «پارسا»، خرداد‌ماه امسال در تبریز به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

فیلم سینمایی «ملبورن» به کارگردانی نیما جاویدی در ادامه حضور بین‌المللی خود، به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی دو فستیوال «ایندی لیسبون» پرتغال و «موو» بلژیک شرکت خواهد کرد.

سهراب پورناظری با هدف کمک به ساخت سرپناهی برای بی‌خانمان‌ها، در برنامه‌ی خیریه‌ای با دیگر هنرمندان همراه شد.

پیش‌بینی می‌شود،فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» صفی یزدانیان در اردیبهشت ماه اکران شود.

بهروز غریب‌پور اتفاقی را که برای صدور مجوز اجرای اپرای عروسکی سعدی رخ داده، نادر و بدعتی تازه دانست که در 10 سال فعالیت‌اش در این حوزه بی‌سابقه بوده است.


تعداد بازدید :  404