شماره ۵۳۸ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۴ فروردين
صفحه را ببند
ادامه تغییرات مدیریتی در شهرداری تهران
معاونان کلیدی قالیباف تغییر کردند

شهروند| شهرداری تهران در ماه آغازین ‌سال جدید برخی از معاونان، مشاوران و مدیران خود را تغییر داده است.
مهم‌ترین تغییرات در تصدی معاونت‌های فنی، معماری و شهرسازی، فرهنگی و برنامه‌ریزی شهرداری پایتخت شکل گرفت.
علیرضا جاوید، شهردار پیشین
 منطقه 4 تهران به‌عنوان معاون فنی و عمرانی شهرداری پایتخت جایگزین مازیار حسینی شد و مازیار حسینی مسئولیت مشاور ویژه و مدیر پروژه فنی و عمرانی مصلی بزرگ تهران را بر عهده گرفت.
در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران که صبح دیروز با حضور شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران در محل تالار ایران‌زمین، بدون دعوت از خبرنگاران برگزار شد، در حالی ‌که تصور می‌شد فقط این دو تغییر کرده‌اند، فهرستی از تغییرات گسترده در سطح معاونان و مشاوران و مدیران شهرداری ارایه شد.
در این مراسم ناصرامانی، قائم مقام پیشین معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا نیز در حکمی جایگزین محمود صلاحی شد و از این پس تصدی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری را بر عهده خواهد داشت.
پژمان پشمچی‌زاده به‌عنوان معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران و علیرضا نادری، معاون پیشین معماری و شهرسازی نیز به‌عنوان مشاور شهردار تهران و مدیر پروژه بوستان بزرگ ولایت منصوب شد.
محمود صلاحی، معاون پیشین برنامه‌ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران به‌عنوان رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران منصوب شد و حجت‌الاسلام شهاب مرادی، رئیس پیشین این سازمان به‌عنوان مشاور شهردار تهران معرفی شد.
قدرت‌الله گودرزی، مدیرعامل پیشین فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در حکمی به‌عنوان معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و دادوش‌هاشمی، معاون پیشین مالی و اقتصاد شهری نیز به‌عنوان مشاور شهردار تهران از این پس فعالیت خواهند کرد.
 نخستین این تغییرات روز شنبه با صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام شهاب مرادی رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران اتفاق افتاد که درآن سیدباقر میرعبداللهی به سمت سرپرست جدید معاونت فرهنگی این سازمان منصوب شد اما اندکی بعد خبر از تغییر شهاب مرادی صادرکننده این حکم و قرار گرفتن محمود صلاحی به جای وی داده شد و گفته شد که آیین معارفه و تودیع این دو، روز یکشنبه برگزار می‌شود.

 


تعداد بازدید :  328