شماره ۵۳۸ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۴ فروردين
صفحه را ببند
ورزش جهان

کتک‌کاری در رختکن ‌هامبورگ
بازیکن ملی‌پوش و سوئیسی‌ هامبورگ در فاصله بین 2 نیمه مصاف با ولفسبورگ با یکدیگر زد و خورد کردند. نتیجه این درگیری بین والون بهرامی و یوهان ژورو، عصبانیت منجر به اخراج ژورو، بازیکن سابق آرسنال در نیمه دوم بود؛ آنچه به وخامت اوضاع ‌هامبورگ انتهای جدولی انجامید و شکست دیگری را برای این تیم شمالی رقم زد.

جنجال مارادونا در بازی دوستانه
دیگو مارادونا، ستاره سابق تیم‌ملی آرژانتین که برای یک دیدار دوستانه به کلمبیا سفر کرده بود حرکات بسیار زشتی انجام داد که حضور او در این دیدار دوستانه را زیر سوال برد. این دیدار که دیدار صلح نام داشت بنا به درخواست یک سیاستمدار کلمبیایی برگزار شد اما با رفتارهای زشت مارادونا زیر سوال رفت. اسطوره فوتبال آرژانتین به یک مامور حمله ور و با او درگیر شد اما به این بسنده نکرد و وقتی خبرنگاری خواست تا از صحنه عکس بگیرد به طرف او نیز حمله‌ور شد و اگر این خبرنگار
فرار نمی‌کرد مارادونا او را نیز کتک می‌زد!

 قهرمانی همیلتون در فرمول یک
مرحله سوم فصل 2015 مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان با قهرمانی لوییس همیلتون، راننده انگلیسی تیم مرسدس، پایان یافت. او در زمان یک ساعت و 39 دقیقه و 42 ثانیه، 56 دور پیست شانگهای را زودتر از هم‌تیمی‌اش نیکوروزبرگ که او را متهم به خودخواهی برای اول شدن کرده و سباستین فتل این روزها خوب به خط پایان رساند. مرحله بعدی مسابقات فرمول یک 30‌فروردین در بحرین برگزار خواهد شد.

عروسی ماری با دامن اسکاتلندی
اندی ماری، ستاره تنیس بریتانیا با نامزدش کیم سیرز ازدواج کرد. او قبل از مراسم ازدواج با خودروی خاکستری رنگ تزیین شده به کلیسای قرن دوازدهم در دانبلین اسکاتلند رفت و یک ربع بعد از رسیدن کلیسا را ترک کرد. همسر او لباس عروس سفید به تن داشت و 4 ساقدوش آنها را همراهی می‌کردند. خود ماری اما به رسم اسکاتلندی‌ها کت مشکی پوشیده بود و دامن مردانه تارتان به پا داشت.

 


تعداد بازدید :  348