شماره ۷۶۷ | ۱۳۹۴ شنبه ۳ بهمن
صفحه را ببند
عزم مدیریت شهری قدس برای بهره‌برداری از پارک بانوان

عضو شورای اسلامی شهر قدس گفت: با بهره‌برداری از پروژه پارک بانوان در این شهر علاوه‌بر توسعه فضای سبز ظرفیتی مناسب و مطلوب برای بهره‌گیری بانوان از چنین امکاناتی در شهر قدس فراهم خواهد شد.
منیر هرمزی، عضو شورای اسلامی
 شهر قدس با اشاره به تلاش مدیریت شهری برای توزیع متوازن امکانات در اقصی‌ نقاط این شهر اظهار کرد: یکی از نارسایی‌های این منطقه ضعف‌های زیرساختی و فاصله جدی امکانات میان مناطق مرکزی محروم و حاشیه‌ای شهر است.
وی افزود: از آغاز فعالیت شورای اسلامی شهر قدس در دوره چهارم، طرح‌های متعددی تعریف و مصوب شد که اجرای آن به تدریج عملیاتی می‌شود.
هرمزی گفت: تحقق مصوبات به تأمین اعتبارات مورد نیاز وابسته است و به‌واقع هرچه گشایش‌های مالی بیشتری حاصل شود به همان میزان قدرت مانور مدیریت شهری برای توسعه امکانات افزایش پیدا می‌کند.
عضو شورای اسلامی شهر قدس عنوان کرد: پروژه‌ پارک بانوان از نمونه طرح‌های برجسته مصوب در پارلمان شهری این منطقه به‌شمار می‌رود که با تلاش عوامل ذیربط درحال اجرایی‌شدن است. وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح بستر و ظرفیت مناسبی برای بهره‌گیری بانوان این شهر از فضاهای اینچنینی فراهم می‌شود که یقینا در ارتقای نشاط اجتماعی در این محدوده اثرگذار خواهد بود.
هرمزی یادآور شد: بدون‌شک با هم‌افزایی و همگرایی بین‌دستگاهی روند رشد و توسعه پایدار در شهر قدس با دوام و قوام هرچه بیشتری همراه می‌شود و با عنایت به تعامل سازنده موجود، افق درخشانی را برای آینده این شهر پیش‌بینی می‌کند.

 


تعداد بازدید :  498