شماره ۷۶۷ | ۱۳۹۴ شنبه ۳ بهمن
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

 افزایش ۶.۶‌درصدی شاخص کل فرابورس|  معاملات فرابورس ایران در دهمین ماه از‌ سال‌جاری درحالی به پایان رسید که شاخص کل فرابورس با تجربه افزایش 44.3 واحدی از 674.7 واحد در ۳۰ آذرماه به ۷۱۹ واحد در پایان دی‌ماه افزایش یافت. شاخص فرابورس بهترین عملکرد خود را به میزان ۶.۶‌درصد رشد از مردادماه تاکنون به ثبت رساند. ماه گذشته در میان بازارهای فرابورس ایران بهترین عملکرد را در افزایش ارزش معاملات، بازار دوم به خود اختصاص داد.
 برگزاری مجمع عمومی سالیانه انجمن حسابداران خبره|  هفته گذشته (30 دی‌ماه) مجمع عمومی سالیانه انجمن حسابداران خبره ایران در سالن همایش‌های دانشگاه مدیریت دانشگاه تهران با حضور 277 نفر برگزار شد. پس از قرائت گزارش بازرس و حسابرس و گزارش شورایعالی انجمن و ارایه توضیحات لازم توسط آقای هوشنگ خستوئی (رئیس شورایعالی) و آقای محسن قاسمی (دبیرکل انجمن) نسبت به تصویب حساب‌ها و مبلغ جدید حق عضویت اعضا رأی‌گیری به عمل آمد که با اکثریت آرا تصویب شد. با توجه به اساسنامه انجمن و از آن‌جا که مدت عضویت سه نفر عضو شورایعالی خاتمه یافته بود، نسبت به انتخاب سه نفر عضو جدید و سه نفر عضو علی‌البدل از بین کاندیداها رأی‌گیری به عمل آمد .
 جزيیات معاملات بورسی در دی‌ماه|  در پایان معاملات منتهی به ۳۰ دی ۱۳۹۴، ارزش کل معاملات سهام و حق‌تقدم به ۴۷۱۴۱‌میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به ماه قبل 190.5‌درصد افزایش یافته است. در این ماه تعداد ۲۲۳۴۲‌میلیون سهم در یک‌میلیون و ۲۷۸‌هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب ۱۴۸‌درصد و ۱۲۲‌درصد افزایش را نسبت به ماه گذشته تجربه کرد. همچنین ارزش معاملات نرمال به ۳۵۹۷۲‌میلیارد رسید و حجم معاملات معاملات نرمال با ۱۹۰۱۴‌میلیون سهم به ترتیب با 135.3‌درصد و ۱۲۱‌درصد افزایش نسبت به ماه گذشته همراه شدند. بر این اساس تعداد ۱۹۴۶۵۳۹ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۱۹۵۳‌میلیارد ریال معامله شد.


تعداد بازدید :  554