شماره ۷۶۷ | ۱۳۹۴ شنبه ۳ بهمن
صفحه را ببند
صدور کیفرخواست در پرونده قتل‌عام خانوادگی
پسر جوان به ‌زودی از سوی قضات جنایی دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود

شهروند| پسر جواني كه در اقدامي هولناک، پدر، مادر و پدربزرگش را به قتل رساند، پس از صدور کیفرخواست پرونده‌اش ازسوی بازپرس جنایی، به زودي در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه مي‌شود.
ماجرای اين جنايت به روز هفتم آذرماه‌ سال گذشته برمی‌گردد. آن روز پسر 23ساله‌ای به همراه دوستش به كلانتري 142 كن رفت و پرده از راز یک جنایت خانوادگی هولناک برداشت. او گفت که پدر و مادر و پدر بزرگش را کشته و تصمیم گرفته خودش را تسلیم پلیس کند. دوست اين پسر درباره ماجرای این جنایت به ماموران پلیس گفت: «امروز من درخانه بودم که دوستم با من تماس گرفت. وقتی تلفنش را پاسخ دادم، صحبت‌هایی کرد که شوکه شدم. او گفت همه اعضای خانواده‌اش یعنی پدر و مادر وپدربزرگش را به قتل رسانده است. دوستم گفت براي انتقال جسد به خانه‌شان بروم تا در این‌کار كمكش کنم. درحالی‌ که تصور می‌کردم شوخي مي‌كند، به خانه‌شان رفتم ولی پس از ورودم با اجساد خانواده‌اش روبه‌رو شدم که جسد پدرش را داخل صندوق عقب خودرواش گذاشته بود. همان موقع درحالی که به شدت ترسیده و شوکه شده بودم، با او صحبت کردم و گفتم به كلانتري بيايد و خودش را تسليم كند.»
با این اظهارات ماموران پلیس بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داده و راهی محل جنایت شدند. با حضور بازپرس كشيك ويژه قتل پايتخت و كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي علاوه بر جسد پدر خانواده كه داخل صندوق عقب خودرو قرار داشت، در يكي از اتاق‌ها جنازه مادر و پدر بزرگ متهم نيز کشف شد. بررسي صحنه جنايت حاكي از آن بود متهم درگيري سختي با قربانيان داشته و بعد از جنايت تلاش كرده اجساد را داخل خودرواش بكشاند اما نتوانسته اين كار را انجام دهد. بنابراین خیلی زود پس از انتقال اجساد به پزشکی قانونی متهم تحت بازجویی‌های قضائی و پلیسی قرار گرفت و جزییات این جنایت را بازگو کرد اما تنها به قتل پدرش اعتراف کرد. او در تحقیقات به ماموران پلیس گفت: «مدتي بود كه به شيشه اعتیاد پیدا کرده بودم و قرص‌هاي روانگردان مصرف مي‌كردم. برای همین حال و روز خوشی نداشتم. همین باعث می‌شد که مرتب با مادر و پدرم بر سر مسائل جزيي درگیر شوم. از طرفی پدر و مادرم هم مرتب با هم درگیر می‌شدند. دیگر از اين شرايط و دعواهای هر روزه خسته شده بودم. برای همین روز حادثه که پدرم طبق معمول با مادرم درگير شد، ابتدا او و پس از آن پدر بزرگم را به قتل رساند. من هم عصباني شدم و پدرم را با چاقو به قتل رساندم.»
با وجود اين اظهارات وقتي تحقيقات از متهم ادامه يافت، مشخص شد هر 3 قتل را او مرتكب شده است. بنابراین او باز هم تحت بازجویی قرار گرفت و این‌بار به ماموران گفت: «روز حادثه درحالی ‌که پدربزرگم در خانه ما میهمان بود، نقشه قتل پدر و مادرم را كشيدم. بنابراین براي اجراي اين نقشه، آبميوه‌اي خريدم و داخل آن مواد بيهوشي ريختم و از خانه بيرون رفتم. لحظاتي بعد وقتي برگشتم ديدم كه هر 3نفر بيهوش روي زمين افتادند و مشخص بود که آنها آبميوه مسموم را نوشيده‌اند. برای همین هر 3نفرشان را با ضربات چاقو به قتل رساندم و مي‌خواستم جسد‌ها را از خانه بيرون ببرم. ابتدا جسد پدرم را داخل صندوق عقب خودرو گذاشتم اما نمي‌توانستم جنازه مادر و پدربزرگم را تكان بدهم. برای همين با دوستم تماس گرفتم و از او كمك خواستم اما وقتي او آمد و جسد پدرم را ديد، گفت بهتر است خودم را تسليم كنم و من هم قبول کردم.»
با اعترافات هولناک اين پسر جوان او با قرار قانوني روانه زندان شد و تحقیقات دراین‌باره ادامه یافت تا این‌که هفته گذشته پس از تکمیل تجسس‌ها آرش سيفي بازپرس جنايي تهران براي او به اتهام 3 فقره قتل قرار مجرميت و كيفرخواست صادر كرد. بنابراین متهم به زودي در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه مي‌شود.

 


تعداد بازدید :  428