شماره ۷۶۷ | ۱۳۹۴ شنبه ۳ بهمن
صفحه را ببند
انفجار در ساختمان پزشکان رشت
2 نفر در این حادثه مجروح شدند

شهروند| انفجار در ساختمان پزشکان فارابی رشت 2نفر را راهی بیمارستان کرد. درحال حاضر کارشناسان درحال بررسی علت اصلی این انفجار و خسارت‌های ناشی از آن هستند.
رمضانی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: «ساعت 8:23 پنجشنبه اول بهمن مردم با آتش‌نشانی تماس گرفتند و از شنیده شدن صدای انفجار شدید خبر دادند. بلافاصله ماموران آتش‌نشانی از 6 ایستگاه با 11 دستگاه خودروی اطفای حریق در محل حادثه حاضر شدند. با حضور ماموران آتش‌نشانی در محل مشخص شد این انفجار که در ساختمان پزشکان فارابی رشت در خیابان شهید مطهری اتفاق افتاده بود، باعث مصدومیت یک زن و یک مرد از ناحیه سر، دست و صورت شده است. بر اثر این انفجار 11واحد آپارتمان تجاری، یک بانک، 2 مغازه، 2 خودروی سواری درحال حرکت و چندین ساختمان مسکونی در مجاورت محل حادثه نیز دچار آسیب‌دیدگی شده بودند.»
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی رشت در ادامه صحبت‌هایش گفت:  «این انفجار به‌دلیل نبود درپوش، بازبودن شیرگاز شهری و تجمع بیش ازحد گاز در طبقه چهارم ساختمان پزشکان فارابی رشت اتفاق افتاد. درحال حاضر نیز میزان خسارات وارده در دست بررسی است.»
وی شکستگی و تخریب دیوار، پنجره و در و... را از دیگر خسارت ناشی از انفجار در ساختمان تجاری پزشکان رشت ذکر کرد و گفت: «نیروهای آتش‌نشانی و امدادی با حضور در محل حادثه اقدام به خارج‌کردن مصدومان از داخل ساختمان و انتقال آنها به بیمارستان کردند. هنوز میزان خسارت وارده به ساختمان پزشکان فارابی رشت اعلام نشده ‌است. همچنین مصدومان این حادثه ساختمان پزشکان رشت به بیمارستان منتقل شدند.»
رمضانی درپایان دقت نسبت به ایمنی وسایل گازی و برقی را مورد تاکید شهروندان قرار داد و گفت: «هرگونه سهل‌انگاری در این زمینه می‌تواند خسارت جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد.»


تعداد بازدید :  436