شماره ۷۶۷ | ۱۳۹۴ شنبه ۳ بهمن
صفحه را ببند
با جشنواره فیلم

محمد حیدری دبیر جشنواره در احکامی حبیب احمدزاده، حمید فرخ‌نژاد، مهدی کرم‌پور، مهتاب کرامتی و سامان مقدم را به‌عنوان هیأت داوران بخش «نگاه نو» سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر معرفی کرد.

پوستر فیلم سینمایی «دلبری» ساخته سیدجلال اشکذری در آستانه سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد. پوستر این فیلم که توسط روح‌الله موحدی طراحی شده است، او پیش از این پوستر فیلم «دهلیز» را طراحی
 کرده است.

پوستر فیلم سینمایی عاشقانه پلیسی «سیانور» ساخته بهروز شعیبی، تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی و با طرحی از علیرضا میرزا مصطفی که پیش از این لوگوی این فیلم را نیز طراحی کرده بود، رونمایی شد.

پوستر فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار، توسط علی باقری طراحی و در آستانه برگزاری سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

مدیر پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر از افزایش 40‌درصدی استقبال مخاطبان نسبت به ‌سال گذشته خبر داد. به گفته شکری آذر معمولا در دوره‌های گذشته در برخی از سینماها، بلیت‌های سانس‌های اول و دوم باقی می‌ماند اما خوشبختانه امسال کلیه سهمیه «سودای سیمرغ» در پیش‌فروش خریداری شد و با درخواستی که از دبیر جشنواره داشتیم، طی دونوبت نیز سهمیه افزایش پیدا کرد.

اسامی 11 فیلم مستند حاضر در سی‌وچهارمین دوره جشنواره فیلم فجر به شرح زیر است: A157 به کارگردانی بهروز نورانی‌پور، آزادی به کارگردانی رضا فرهمند و کمیل سهیلی، اهالی خیابان یک‌طرفه به کارگردانی مهدی باقری، خوان بی‌خان به کارگردانی ‌هادی معصوم‌دوست، خاطرات خانه متروک به کارگردانی مهدی فارسی، رویاهای دم صبح به کارگردانی مهرداد اسکویی، زمناکو به کارگردانی مهدی قربانپور، فصل هرس به کارگردانی لقمان خالدی، کارنامه بنیاد کندی به کارگردانی محمد جعفری، آذر مهرابی، مجتبی به کارگردانی محمدحسن دامن زن، همراه با فرات به کارگردانی فرشاد اکتسابی.


تعداد بازدید :  412