شماره ۷۶۷ | ۱۳۹۴ شنبه ۳ بهمن
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

پرسپولیس، فینالیست جام‌شهدا|  پرسپولیس در روزی که برای نخستین‌بار، چارچوب دروازه‌اش را به لوبانف ازبکستانی سپرده بود، توانست در یک بازی پربرخورد سایپا را شکست دهد و به فینال جام شهدا صعود کند. در این دیدار علی زینالی ابتدا سایپا را پیش انداخت اما در ادامه رامین رضاییان، مهدی طارمی و جری بنگستون 3بار دروازه تیم مجید جلالی را باز کردند تا دومین گل زینالی در دقایق پایانی هم به کار سایپا نیاید. در این مسابقه آندرانیک تیموریان در نیمه دوم به میدان رفت و برای نخسین‌بار پیراهن سایپا را پوشید. در دیگر بازی جام شهدا امروز صبا و ذوب‌آهن به مصاف هم می‌روند تا تکلیف دو بازی رده‌بندی و فینال مشخص شود.
حقیقی،‌ پرسپولیسی نشد|  پس از این‌که علیرضا حقیقی، قرارداد خود را با تیم روبین‌کازان روسیه فسخ کرد، خیلی‌ها او را گزینه پرسپولیس دانستند اما دروازه‌بان تیم‌ملی با تصمیمی جالب همه را شوکه کرد. حقیقی با تیم مارتیموی پرتغال که به‌تازگی نلو وینگادا (سرمربی پرتغالی سابق پرسپولیس) هدایتش را برعهده گرفته، قراردادی 6ماهه امضا کرد تا فوتبالش را در اروپا ادامه دهد.
فصیحی، سریع‌ترین دختر ایران|  مسابقات دوومیدانی داخل سالن بانوان قهرمانی ایران، صبح روز پنحشنبه برگزار شد و طی آن فرزانه فصیحی، دونده اصفهانی سرعت در دوی 60متر با ثبت 35: 07 ثانیه رکورد ایران که از‌ سال 92 دراختیار مریم طوسی بود را شکست. رکورد طوسی در این ماده 43: 07 ثانیه بود. از این پس او سریع‌ترین بانوی دونده ایران است. فصیحی دراین‌باره می‌گوید: ‌«دوست دارم به نخستین دختر ایرانی تبدیل شوم که به مسابقات جهانی پا گذاشته است.»
کاراته‌کای ملی‌پوش ناپدید شد|  آروین باقری،‌ یکی از کاراته‌کاهای اعزامی از ایران به رقابت‌های کاراته وان (لیگ جهانی) پاریس پس از آن‌که به فرودگاه این شهر رسید، ناپدید شده و هنوز خبری از این ورزشکار در دست نیست. به نظر می‌رسد این کاراته‌کای ایرانی قصد پناهندگی درکشور فرانسه را داشته باشد. پس از این اقدام فدراسیون کاراته این‌طور بیانیه داد:  «باقری به صورت شخصی به پاریس سفر کرده و مسئولیتش به‌ عهده خود است.»

 


تعداد بازدید :  363